سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امیر علی ورشادی
صفحه نخست        عناوین مطالب          وبلاگ مادرم              ATOM            وبلاگ پدرم
گروه طراحی قالب من اول مهر 1389 کلاس اول دبستان گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

به نام خدا

 

 

گوره خری درجنگلی زندگی  می کرد.

بی مادر وبی پدر به آقا آهو گفت : از من مواظبت می کنی نه نه نمی کنم 

 

گوره خر رفت رفت تابه آقا شیررسید  و گفت: از من مواظبت می کنی آ قا شیر گفت: نه نه ولی می خواهم تورا بخورم گوره خر گفت: اوّل باید چهار تا کار بکنی آقا شیره

گفت: چه کار هایی گوره خر گفت : اوّل شکارچی هارا زخمی کنی دوم با آقا خرسه به جنگی سوم با گرگی خان به جنگی وچهارم با شیر تو چاه می جنگی !!!
اقا شیر تمام کار ها را انجام داد الا اخری  رفت رفت تا به چاه رسید

وگفت : شیر بدجنس الان می کشمت  دید  آن حرفش تکرار شد شیر گفت  :الان میام حالیت میکنم افتاد توچاه وگفت: غذای خوش مزه فرار کرد !
داستان از امیر علی ورشادی 




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 92 شهریور 26 :: 4:57 عصر